Σελίδες

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Γυναίκες. Δηλαδή;

Γυναίκες , το δημιούργημα του Θεού από το πλευρό του Αδάμ , για κάποιους δώρο Θεού για άλλους η… μεγαλύτερη κατάρα.

Όταν γεννήθηκα κάποιος είπε στον πάτερα μου , τι κακό έπαθε που δεν έκανε αγόρι. Όταν τον ξανασυνάντησε μετά από μερικά χρονιά ο πατέρας μου, τού είπε ποσό τυχερός ένιωθε που είχε κορίτσια.

 Δεν ξέρω αν ήταν τυχερός ή άτυχος εγώ πάντως νιώθω τυχερή  που είμαι γυναίκα.

 Για τους άντρες είμαστε πάντα ένα άλυτο μυστήριο, είμαστε γκρινιάρες , τους «τρώμε» τα λεφτά, έχουμε περίεργες αλλαγές στην διάθεση μας, σχεδόν ποτέ δεν είναι σίγουροι αν εννοούμε αυτό που λεμέ ή αν  κατά βάθος θέλουμε να πούμε κάτι άλλο, το οποίο θεωρούμε ότι δεν είναι ανάγκη να το πούμε άλλα ότι οι άντρες θα το καταλάβουν.


Γράφει η Σοφία Μακρή

 Δεν έχουμε όμως μόνο άσχημα έχουμε και κάποια καλά όπως είμαστε μάνες, αδερφές σύζυγοι που πρέπει πάντα να κάνουμε ένα βήμα πίσω (ή έστω έτσι να φαίνεται).

 Οι γυναίκες -όπως λέει και η μητέρα μου- είμαστε από την ώρα που γεννιόμαστε πιο δυνατές ίσως διότι ερχόμαστε με ένα σκοπό σ’ αυτόν τον κόσμο να πονέσουμε και να γίνουμε μάνες.

Είμαστε εντελώς διαφορετικές από τους άντρες άλλα δεν μπορούμε να υπάρξουμε χωρίς αυτούς όπως και αυτοί και χωρίς εμάς, έξαλλου είμαστε ένα κομμάτι τους , οπότε για να νιώθουν ολοκληρωμένοι θα πρέπει να είναι μαζί τους και μία γυναίκα.

Ίσως τελικά αν δεν μπούμε στη διαδικασία να αναλύσουμε την διαφορετικότητα μας  από τους άντρες και οι άντρες σταματήσουν την προσπάθεια να μας καταλάβουν και απλά δεχτούμε ότι είμαστε διαφορετικοί άλλα αναπόσπαστα δεμένοι και το κυριότερο σεβαστούμε την διαφορετικότητα των φύλλων η ζωή μας να γίνει πιο εύκολη, εξάλλου το γεγονός ότι μου αρέσει το κρεβάτι μου δεν σημαίνει ότι θα γίνω και ξυλουργός.

 Για αυτό καλοί μου άντρες δεν χρειάζεται να μας αναλύσετε,  απλά να μας δεχτείτε ως δώρο γιατί για τον καθένα από εσάς έχει πονέσει μια μανούλα για να σας φέρει σ’ αυτό τον κόσμο. Και για να συνεχίζουμε όλες να θέλουμε να κάνουμε το ίδιο σημαίνει ότι απλά σας αγαπάμε πολύ και μας είστε πολύτιμοι.